Uteträning

Idag vaknade jag upp och kände mig tillräckligt frisk för att träna igen så jag har precis varit på ett total training pass ute. Jag vet, det kanske är lite dumt att gå fullt ut när man precis har varit hängig men jag tycks aldrig lära mig..
 
Först var det lite mulet ute men under passets gång kom solen fram. Jag kände gräset under händerna, kollade efter fyrklöver när jag stod i plankan och lät solen värma mig ikapp med övningarna. Det är så härligt att träna ute. Frisk luft, natur och en ordentlig utmaning är allt jag behöver för att må bra! 
 
Nu får jag hoppas att min kropp tyckte det var lika okej att börja träna igen som min hjärna. Jag känner nämligen verkligen inte för att bli sämre igen. 
 
 
Bjussar på en bild som jag tog efter mina första 2,1 mil i söndags. Skapligt glad! 
Move your body | träning | |
#1 - - Emma:

Finaste svettigaste Natalie <3 du är bäst!

Svar: Nej DU är bäst! <3
Natalie

Upp