Rawfoodbaren

I helgen var jag och hälsade på en kompis i Göteborg. Efter att ha varit förkyld i nästan två veckor var det skönt att komma bort några dagar. Vi gick promenader, åt massa god mat och vilade. Den lugna helgen verkar faktiskt ha hjälpt, äntligen känner jag mig frisk.
 
På lördagen var vi på Rawfoodbaren och testade deras brunch. Rawfoodbaren var faktiskt ett av de första ställena jag testade rawfood på så det var kul att komma tillbaks nästan tre år senare. Brunchen bestod av några olika små rätter, smoothie och dessert. Tyvärr tyckte vi att den kändes lite dyr (189 kr) för det vi fick, samtidigt som det självklart blir dyrare med ekologiska ingredienser. Men jag fick lite ny inspiration på smoothies och rå choklad så jag är nöjd i alla fall. 
 
 
Rawfood, What's for dinner? | |
#1 - - moa:

Ja, det ser inte sååå anorlunda ut mot vad man serverar i kantinen.

Svar: Haha nej precis och det är nog mycket billigare! Saknar dig!
Natalie

Upp