Hot Vinyasa

Mitt internet har legat nere under några dagar så jag har tyvärr inte kunnat uppdatera någonting. Jag och Linn känner oss ganska färdiga med uppsatsen och på torsdag ska den skickas in till examinatorn. Eftersom vi inte känner att vi kan skriva så mycket mer på den har jag tagit en liten minisemester och åkt till Stockholm. Här tänkte jag njuta av lite ny träning, massa god mat och sightseeing. 
 
Igår var jag på Hot vinyasa. Jag har tidigare testat varm yoga i LA och San Diego och känt att det är något jag saknar i Sverige. Det är så skönt att gå in i ett varmt rum, yoga tills svetten rinner, ta en dusch och sen komma ut i kylan igen. Om jag ska bo i Sverige i framtiden så vill jag bo i en stad som kan erbjuda hot yoga, eller eventuellt skaffa en egen bastu att yoga i. 
 
Jag tog med mig lite resegodis i form av massa nötter, frön, torkad frukt och kokosflakes. Förutom det hade jag även bananer, äpple och en macka. Man vill ju inte behöva gå hungrig. 
 
Allmänt, Move your body | Yoga | |
#1 - - Emma:

Göteborg har hot yoga! ;) ;) ;) ;)

Svar: Haha, har Göteborg dietistjobb också eller? ;)
Natalie

Upp