Nyttig snabbmat

Jag gillar att spendera tid i köket men när jag kommer hem sent på kvällen vill jag oftast bara äta något som går snabbt att laga. Eftersom jag trots tidsbrist inte vill tumma på vad jag äter ska det också gärna vara något nyttigt. Ett tips på snabb och nyttig mat är att göra olika sorters wraps. Det enda man behöver göra är att fylla wrapen med olika sorters rör0r och sallad.
 
Idag fyllde jag min med gravad lax (ett annat snabbmatstips), rödbets-/getoströra, vitkål, fikon, paprika och massa koriander. Det bästa är att man kan variera fyllningen i oändlighet. Den går också att göra mer mättande med olika sorters bönröror, det ska jag göra nästa gång. 
 
 
 
Tips och tricks, What's for dinner? | |
#1 - - Emma W:

Mmmmm sååå gott! Nu blev jag hungrig. Puss påre

Svar: Hahaha ja supergott!!
Natalie

Upp