Årets träningsmål

Förra sommaren spontananmälde jag och min bror oss till Kolmården Trail Marathon. Efter över 6 timmars kämpande somnade jag lycklig i solen efter mitt första avklarade Marathon. Självklart fick jag mersmak! Det här året är vi ute i lite bättre tid. Förra helgen anmälde vi oss och nu har träningen börjat. Idag sprang jag 16 km och tanken är att distansen ska trappas upp under våren. Mitt mål är enkelt, jag ska försöka slå tiden jag fick 2014. Med lite träning och tur ska det förhoppningsvis gå. Håll tummarna! 
 
Move your body, Running | Kolmården trail Marathon, Marathon, Maraton, Trail, running, springa | |
#1 - - Emma W:

Du kommer klara det galant! 16 km jisses. Fler såna här inlägg Natalie, mycket inspirerande ;) kraaam

Svar: Men vad söt du är! Ska försöka! Puss!
Natalie

#2 - - Fani:

Haha håller med ovanstående, ungefär den reaktionen jag fick med angående de 16 kilometerna xD Heja dej! <3

Svar: Hahaha, ja jag hade heller aldrig tänkt tanken för ett år sedan xD Tack! <3
Natalie

#3 - - Emelie Ørtegren:

Du är så himla grym!!

Svar: Tack så mycket och verkligen detsamma! :D
Natalie

#4 - - Annika Tovedal:

16 km redan! wow :-)
Jag är nätt och jämnt uppe i 6 km och idag ligger ett decimetertjockt blötsnötäcke över Umeå...

Svar: Haha det är inte lätt, här nere är det massa sol nu. Hoppas ni har det bra!
Natalie

Upp