One week to go

Idag körde jag mitt sista långpass inför maratonet på lördag. Totalt blev det 15 km och förutom lite smärta i höften och benhinnorna kändes det bra. Trots att jag inte har hunnit komma upp i den längden som jag ville när jag i början av året planerade min träning så känner jag mig nöjd. Jämför man med förra året då jag bara hade sprungit 21 km en gång före loppet är jag mer erfaren nu. 
 
Den här veckan före loppet ska jag förbereda mig genom att se till att få i mig lite extra kolhydrater och vätska samt enbart köra lugnare träningspass och vila mycket. Det känns kul att det närmar sig, nu är det bara att träna mentalt genom att fantisera om hur jag springer hela sträckan in i mål.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Emma:

Lycka till fining! Kommer gå super :D

Svar: Tack så mycket vännen. Vi får ses snart igen!
Natalie

Upp