Skidsemester i Hemavan

Snart kommer tjejerna hit för vid halv 6 ska vi ta en buss till Hemavan. Äntligen ska jag få åka skidor igen! För fyra år sedan spenderade jag en skidsäsong i de franska alperna. Tyvärr jobbade jag mest så det jag minns när jag tänker tillbaks på det är jobbet (som jag hatade), att jag liftade till jobbet varje dag, vår lägenhet, balkongen i perfekt solläge och all mat vi åt.
 
 
 
 
Sen jag började studera har jag åkt mindre skidor än någonsin men det är tur att det blir några dagar per år i alla fall. Så medan jag njuter i backen får ni ha det så bra! 
Allmänt | |
#1 - - Marita:

Hoppas du har det skönt i Hemavan. Själv hasar jag runt i Okkaspåret. Men snart blir det Italien. Vi kan väl skypa!
Kram!

Svar: Jag är avundsjuk! Jag vill också ha större berg! :)
Natalie

#2 - - Fani:

Kommer ihåg när du bodde där, hihi :)
Hoppas du har det jättebra nu gumman och åker massa skidor!

Svar: Tack, jag hade det fantastiskt! :)
Natalie

Upp