Green Kitchen Stories

I helgen fick jag kokboken Green Kitchen Stories av mina vänner. En av de första rätterna jag såg och fastnade för var tortilla med rödbets/getoströra och quinoa med russin och valnötter. När pappa lite senare frågade vad jag ville äta till födelsedagsmiddag var valet inte så svårt.
 
Egentligen älskar jag att testa nya recept eftersom man oftast blir glatt överraskad och hittar nya smakkombinationer men tyvärr gör jag det för sällan. Jag har därför bestämt mig för att laga åtminstone ett recept från boken per vecka, året ut. 
 
 
För övrigt så älskar jag bloggen Green Kitchen Stories eftersom de skriver så fina historier till varje recept. Deras instagram är också perfektion, finare bilder får man leta efter. 
Tips och tricks, What's for dinner? | Greenkitchenstories, Mat, Vegetariskt | |
Upp