Jobb!

I fredags tackade jag ja till mitt första jobb som dietist! Jag ska börja jobba på vårdcentralen Novakliniken i Ystad med några fler enheter kopplade till tjänsten. Dietisttjänsten är relativt ny så tjänsten är under uppbyggnad och därför ganska fri. Det ska bli så kul! 
 
Redan nästa måndag ska jag ha min första arbetsdag så i helgen ska jag och mamma köra ner alla mina saker. Eftersom allt hände ganska fort har jag inte hunnit söka så mycket boende men nu har jag fått ett rum i min brors kompis lägenhet i Malmö. Det bästa är att jag kommer bo ganska nära både Raw Food House och Hot yoga. Äntligen!
 
Raw burgare från Raw Food House i Malmö. 
 
Allmänt, Rawfood | |
#1 - - Emelie Ørtegren:

Hoppas att första veckan har gått bra och att du trivs i din nya stad. :) Jag är så nyfiken!! <3

Svar: Jag var bara på jobbet en dag. Vi får ses i mellandagarna så kan jag berätta om allt! :D
Natalie

#2 - - Emelie Ørtegren:

Det måste vi! :))

Upp