Hälsoheaven

Nu är jag hemma efter tio fantastiska dagar i Los Angeles. Tiden gick alldeles för fort men när jag tänker tillbaks så hann jag med en massa kul. Några av höjdpunkterna var löpträning på en amerikansk high school, stranden, Malibu, Universal Studios, alla farmers market vi var på, The Getty museum, träning på Davids Crossfit gym, hot yoga och all fantastisk mat.
 
Det bästa med Los Angeles är att det är ett sånt hälsomecka, allt man kan tänka sig i hälsoväg finns där. Jag blev riktigt inspirerad och sugen på att ta hit en massa till Sverige. Jag vet inte hur det är i lite större städer men i både Umeå och Norrköping finns det bara ett par hälsocaféer- och restauranger. I Los Angeles finns det 100-tals. Nu är jag inte alls avundsjuk på storleken på staden men några fler hälsoställen här hemma skulle vara kul. 
 
 
 
 
Bilderna är från Malibu där vi spenderade den sista dagen
Allmänt | |
Upp