Juliano´s Raw

Eftersom Los Angeles är en av de mest hälsomedvetna städerna i världen försöker jag prova på så mycket hälsonyheter som möjligt. Jag håller ögonen öppna, botaniserar i buktikerna, läser på etiketter och provsmakar den ena rätten efter den andra.
 
Efter pridetåget i söndags vände jag mig om och fick syn på rawfoodrestaurangen Juliano´s Raw, i precis lagom tid för lunch. Enligt menyn (som man inte alltid kan lita på) var det världens första rawfoodrestaurang och jag skulle absolut säga att rätterna vi provadade höll hög standard. 
 
Det jag gillar så mycket med rawfood är fräschheten, färgerna, konsistenserna och smakerna. Maten är både en fröjd för ögonen och smaklökarna! Min tid här får mig att vilja börja experimentera ännu mer med rawfood när jag kommer hem. Vid det här laget är jag nämligen ganska duktig på frukostar och desserter men jag vill bli så mycket bättre på luncher och middagar med. 
 
 
 
 
 
Rawfood, What's for dinner? | Raw food, Rawfood, USA | |
#1 - - Marita:

Vackra bilder. Men vad är det i maten? Kram!

Svar: Det är ätbara blommor, sjögräs, soltorkad tomat och lite annat gott :)
Natalie

Upp