Kolmården Trail Marathon

Jag och Sebbe har gjort något galet, vi har anmält oss till Kolmården Trail Marathon. Vi har länge velat springa ett lopp i Kolmårdsskogen men jag har aldrig känt mig redo för ett marathon. När Sebbe hittade loppet behövde jag dock inte fundera länge. Det värsta som kan hända är att jag skadar mig och måste avbryta loppet. Det skulle visserligen vara tråkigt men jag skulle inte förlora så mycket på det så då är det roligare att ta chansen att klara av något stort. 
 
På lördag klockan 8 smäller det. Eftersom vi upptäckte loppet så sent har vi ingen tid till att träna för att förbättra vår fysiska prestation. Den här veckan kommer jag alltså mest förbereda mig mentalt och se till att äta lite extra kolhydrater för att ladda upp. 
 
 
Jag och Sebbe efter en löptur på 5 kilometer i Kolmårdsskogen. Det roliga är att vi kommer passera samma sjö på lördag. 
 
Move your body | Marathon, löpning, springa | |
#1 - - Emma:

Haha! Ni är galna :) det kommer säkert gå strålande! <3

Upp