Pediatriktenta

Idag har jag kanske skrivit min sista och viktigaste tenta på dietistutbildningen. Jag satt nästan hela skrivtiden (från 9-13) och kämpade men jag tror att det gick ganska bra. Om jag klarar tentan betyder det att jag får gå på praktik i höst och efter den får jag min legitimation. 
 
Imorgon ska jag flytta så idag har jag rensat och packat. Trots att jag bara har bott i den här lägenheten i lite mer än ett år har jag hunnit samla på mig ganska mycket saker. 
 
Innan jag flyttar ska jag och Elin skriva klart det sista på ett patientfall vi håller på med, på torsdag har vi redovisning och sen är det sommarlov. Som ni hör har jag fullt upp vilket betyder att jag inte har så mycket tid över till att laga en massa spännande rätter och blogga men jag räknar med att jag kommer få en massa ny inspiration i USA. 
 
 
I morse gjorde jag en smoothiebowl på mina sista jordgubbar, banan, acaipulver och en skvätt proviva. Nu har jag ätit upp allt gott så de kommande dagarna får jag leva på torrt bröd. 
Allmänt, Beloved breakfast | |
#1 - - Marita:

Hej! Du verkar ha fullt upp. Tur att du är planerande och strukturerad, gumman!
Ha det bra!

Upp