Tomatsalsa

I lördags hade jag några kompisar över på middag. Inspirationen tryte så vi tog till den gamla klassikern och lagade tacos. Det blev mycket rester över och eftersom jag inte gillar att slänga mat så har jag självklart gjort mitt bästa för att äta upp resterna.
 
För att inte behöva äta precis samma mat under flera måltider gjorde jag idag en tomatsalsa med mango, avokado, granatäpple, chili, koriander, rödlök och lime. Salsan gav tacon ett lyft med både syran och sötman. Ett bra tips om man vill ha en lite fräschare variant av tacosen. 
 
 
Tips och tricks, What's for dinner? | |
#1 - - emelieortegren.blogg.se:

Det här måste jag prova!

Svar: Ja det vart jättegott! :)
Natalie

#2 - - Fani:

Tacos funkar alltid! :) Känns smidigt att göra när man är fler också.
Den här salsan lät verkligen som något jag skulle gilla så den vill jag också prova någon gång!
Hoppas allt är bra med dej hjärtat, me misses you <3 När kommer du hem? Puss!

Svar: Ja det är ju så lätt att fixa till. Ja den borde du definitivt testa :)Jag kommer hem den 2e eller 3e juni, ska springa loppet den 4e men hinner nog ses lite då :) Saknar dig med!
Natalie

Upp