Semester!

Nu har jag jobbat min sista dag i Ystad, fixat klart med flytten från Malmö och haft två veckors semester. Tiden går fort! Jag började min semester i Los Angeles. Där har jag yogat, hängt på stranden, tränat och upplevt staden. Los Angeles börjar kännas lite som hemma nu eftersom jag varit där ett par gånger de senaste åren. Frånvaro av egen bil gör också att jag måste cykla runt ganska mycket vilket gör att jag hittar bättre i staden, något som för mig bidrar till hemmakänslan. 
 
Den första helgen på semestern åkte vi även till Mexiko. Jag har alltid velat åka till Mexiko och jag tror inte jag hade kunnat få en bättre introduktion av landet. Vi åkte till en liten stad som heter San Felipe. Där campade vi vid en underbar strand, tog det lugnt och åt supergod mat. Just den helgen vi var där var det även räkfestival i staden, behöver jag säga att jag var i paradiset? Nu har jag äntligen ätit äkta tacos och andra Mexikanska läckerheter. 
 
Igår lämnade jag LA och för tillfället sitter jag på Kastrup och väntar på mitt flyg mot Marocko. Två veckor kvar av semestern innan allvaret börjar igen. 
 
 
Allmänt | Los angeles, Mat, Resa, mexiko | |
#1 - - Emma:

Åh så fin bild den sista!!!!

Svar: Tack! :)
Natalie

Upp