Ny stad, nytt jobb

Nu var det ett bra tag sen jag skrev och det beror egentligen på att så mycket har hänt sedan min semester. Strax efter att jag kom hem fick jag nämligen veta att dietisten jag vikarierar för vill komma tillbaks tidigare vilket betyder att jag behöver sluta på mitt jobb. Som tur var fick jag en hel del intervjuer och har nu tackat ja till ett jobb i Stockholm. Det känns lite tråkigt och galet att flytta igen men samtidigt ska det bli kul. Jag har många vänner i Stockholm och jag kommer komma lite närmare min familj och flera vänner i Norrköping.
 
Själva jobbet ser jag verkligen fram emot. Jag kommer äntligen få dietistkollegor, bättre organisation och därmed förhoppningsvis en större chans att utvecklas i min yrkesroll. Innan jag börjar på mitt nya jobb har jag också en månads semester. Det är fortfarande lite oklart vad jag ska göra under den här månaden men oavsett vart jag åker tänkte jag satsa en hel del på yoga.  
 
Som ni hör har jag mycket att ordna den närmsta tiden men också mycket att se fram emot. Dags att komma igång med packandet kanske?
 
 
 
Allmänt | |
Upp